Принципова, об’єктивна, вимоглива, творча, відповідальна та разом з тим вродлива, тендітна і лагідна жінка, завжди спокійна, врівноважена, виважена і доброзичлива. Саме такі слова найбільш підходять до створення словесного портрету учителя математики Володарської загальноосвітньої школи №2, заслуженого вчителя України Остапчук Уляни Володимирівни.
ПРикарпатська земля залишилася країною дитинства. Батьки – турботливі вихователі і щирі друзі – сформували як особистість доньку Уляну – працьовиту, рішучу, вимогливу до себе й до інших, доброзичливу, готову завжди допомогти. А далі життя покликало у дорогу. Закінчивши Чернівецький державний університет, уже понад 20 років працює на Київщині.
Ставши переможницею Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2004» в номінації «Математика», У. В. Остапчук виявилася єдиною представницею сільського регіону. Їй вдалося зруйнувати стереотип, що рівень освіти в міських школах вищий, ніж у сільських. Участь у конкурсах - свідчення про невтомний пошук та прагнення досягти вершин педагогічної майстерності - не змінила думку про те, що Володарський край – найкращий. Хоч були й пропозиції щодо роботи в інших закладах, вона залишилась у Володарці, бо володарська земля стала назавжди рідною.
Яскрава і творча особистість, талановитий педагог, який досконало володіє методикою викладання математики, творчо підходить до організації навчально-виховного процесу, широко впроваджує на своїх заняттях сучасні освітні технології, які допомагають їй зробити процес пізнання цікавим, різноманітним, ефективним, Уляна Володимирівна бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання, є головою обласної фахової спілки вчителів математики, ректором районного Університету майбутнього вчителя, координатором науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
На перше місце у своїй роботі Уляна Володимирівна ставить вміння зацікавити учня своїм предметом, бо, як вважають математики, їхня наука – найголовніша. Прагне, щоб «цариця наук» пройшла через дитячі серця, була осмислена ними і міцно засвоєна. Приділяє велику увагу розвитку математичних здібностей учнів у позакласній роботі, працює за власними програмами математичних гуртків для учнів 5-11 класів.
Уляна Володимирівна найголовнішим у своїй роботі вважає повагу до кожного учня, як особистості. На її думку, тільки взаємна зацікавленість учня і вчителя, їх співпраця і співдружність дають очікувані результати, тому намагається виховати в своїх учнях потребу постійно вдосконалювати свої знання, прагнення досягти життєвого успіху через самореалізацію. Учителька формує в учнів творчий підхід до навчання, вміння аналізувати, зіставляти, пояснювати та прогнозувати. ЇЇ кредо: «Не кажи «не можу», а кажи : «навчуся» стало девізом і учнів. Як і їх наставниця, вони готові до здобуття нових знань, пошуку нових ідей. ЇЇ учні – активні учасники і переможці захисту наукових робіт у рамках МАН.
Основне і невичерпне джерело натхнення до життя і роботи – чоловік Віктор і троє синів-соколів. Саме вони були друзями і порадниками у скрутну хвилину, спонукали до пошуків, розв’язання важких життєвих ситуацій, своєю вірою додавали оптимізму.
Минулі трудові роки – напрочуд плідні, а попереду – безліч творчих задумів, планів, мрій. Кажуть, що мрії – це крила людської долі. Нових високих злетів вам, Уляно Володимирівно!
|