Вед.1 Доброго вечора, дорогі наші гості. Вед. 2 Ми зібралися тут, щоб відзначити свято всіх закоханих, День св. Валентина. Вед.1 А чи знаєш ти, чому ми називаємо свято кохання іменем Святого Валентина? Вед. 2 Я знаю, що існує багато легенд пов’язаних з цим іменем, але одна з них найправдивіше. Ще у ІІІ столітті молодий священик Валентин наважився поєднувати закохані серця всупереч волі імператора. За це його кинули до в’язниці і засудили до страти, але доля подарувала йому перед смертю любов до сліпої дочки тюремного наглядача. 14 лютого дівчина отримала від коханого листа де було написано лише одне речення "Від твого Валентина". Мабуть цими словами він хотів сказати дівчині, що з життя йде з її образом у серці, який забирає з собою у вічність. Його життя обірвалося, але людська пам’ять зберегла його ім’я і до нашого часу. Вед. 1 А ще в цей день закохані обмінюються подарунками і листівками, які називаються валентинками. Отож ідіть назустріч своєму коханню. І не бійтеся його, бо, як стверджують поети, любові нещасливої не буває. Вед. 2 Розкажу тобі думку таємну, Дивний здогад мене обпік: Я залишуся в серці твоєму На сьогодні, на завтра, навік. І минатиме час, нанизавши Сотні вражень, імен і країн – На сьогодні, на завтра, назавжди – Ти залишишся в серці моїм. А чому? То чудна теорема, На яку ти мене прирік. То все разом, а ти – окремо І сьогодні, і завтра, й навік. Вед. 1 Ось і настав час, щоб познайомитися з нашими парами, тож зустрічайте: Пара №1 Пара №2 Пара №3 Пара №4 Вед. 2 Спочатку представимо наше незамінне журі: Вед. 1 Ми познайомилися з членами журі, а тепер попросимо представити себе. Оголошується конкурс "Візитка" До слова запрошується пара №1, №2, №3, №4. (Пари по черзі представляють себе, журі оцінюють їхні виступи, костюми.) Ведуча доповнює "Конкурс є домашнім завданням" (Кожна пара представляє свою Валентину) (Журі оцінює пари). Вед. 2 Розпочинаємо розважальну частину нашого вечора. Оголошуємо конкурс на знання любовних прислів’їв. кожній парі ми зачитаємо прислів’я, яке потрібно буде доповнити. 1. Живуть між собою, як голубів … (пара) 2. З краси не пити .. (роси) 3. Перш ніж одружитись, треба… (роздивитись) 4. Любов, як перстень, не має … (кінця) 1. Куди серце летить, туди й око … (глядить) 2. Не шукай красоти, а шукай … (доброти) 3. Різні на вдачу – міцні на … (любов) 4. Немає кращого друга, як вірна … (подруга) 1. Куди голка, туди й нитка, куди чоловік, туди й … (жінка) 2. Не поможуть і чари, як хто кому не до … (пари) 3. Не родись красивою, а родись … (щасливою) 4. Не з багатством жити, а з … (людиною) Вед. 1 У середньовічні роки рицарі вміли освідчитись у коханні, які чарівні слова вони промовляли і співали своїм коханим. Вед. 2 А давайте перевіримо наших хлопців, чи вміють вони освідчуватись у коханні. Конкурс "Поезію творить любов" (Кожен хлопець тягне листок, на якому коротко написаний вірш. Хлопці повинні з акторською майстерністю продекламувати вірш.) Вед. 1 Конкурс "Не залишай мене, кохана" (Виноситься макет вікна) Ось у цьому потязі від’їжджає ваша дівчина. Потрібно без слів, тільки за допомогою жестів пояснити їй, що ви її кохаєте. Уявіть собі: якщо вона не відповість на ваше кохання і залишить вас, то ви помрете від горя. (Виступи учасників, оцінки журі) Вед.2 "Конкурс акторської майстерності" З різними відтінками інтонацій, не сміючись сказати: "О, який я гарний" або "А вона мене покинула" (хлопці по черзі беруть участь у конкурсі) Вед. 1 А тепер конкурс "Зустріч з дівчиною" Ситуація "Калюжа!" Ситуація "Батьки!" Вед. 1 Конкурс "Упізнай коханого" (дівчатам показують фото хлопців, коли їм було по 3-5 років) Вед.2 Танцювальний конкурс "Супермен свята" Дівчатка, усі віки Слабенькими вас називали, Вам серенади дарували І вас носили на руках. Буває, й зараз носять вас, Але, на жаль, щось дуже рідко. Хлопці, пропонуємо вам довести, що це не так. Для цього вам потрібно виконати танець з дівчиною на руках. Хто протримає дівчину довше всіх, той стане "суперменом вечора" Вед. 1 Ось і настав час для демонстрування своїх захоплень і талантів. Тож наступний конкурс "Художня самодіяльність" Вед. 2 А зараз всі пари стали в коло, і ми вас запрошуємо на вальс. Вед.1 (проводить конкурс) Вед.1 Конкурс "Найоригінальніший подарунок" (Хлопці та дівчата розділяються на дві групи. Дівчатам завдання: "Щоб ви подарували своєму хлопцеві?". Хлопцям: "Куди б ви це поклали ?") Вед. 2 Що ж, наші пари пройшли всі випробування. Тепер залишилося дочекатися оцінок журі і визначити Валентину і Валентина, крім того вони вважатимуть королем і королевою 2010 року і носитимуть ці звання протягом року. Вед. 2 А поки журі визначатимуть переможця пропонуємо вам послухати пісню!
|