Мета: формувати основи естетичної культури, правильне уявлення про смак і моду, потребу привносити естетику в поведінку, побут, відпочинок, уміння робити все навколо себе прекрасним. Обладнання: святково прикрашений зал, кольорові кульки, квіти, напис «Подружки Барбі». 1 в. Увага ! Увага ! Наші мікрофони встановлені в актовому залі. 2 в. Розпочинаємо традиційний конкурс «Подружки Барбі». (Звучать позивні). Вальс. 1 в. Наше свято-конкурс розпочав танцювальний колектив. 2 в. Доброго вам дня, шановні друзі! 1 в. Гарного, чудового настрою ми бажаємо всім, хто присутній в цьому залі. 1 в. У цей літній день у нашій гімназії традиційно проводиться конкурс «Подружки Барбі» для дівчат 5-6 класів. Знайомтесь з учасницями. (Називають прізвище, ім'я дівчинки та в якому класі навчається. Учасниця виходить на сцену). 2 в. Побажаємо нашим конкурсанткам успіхів у змаганнях. Переможиця отримає корону «Подружки Барбі», її прізвище буде занесено до Книги «Шкільний олімп». (Звучить музика. Виносять корону). 1 в. Жоден конкурс не проходить без поважного журі. 2 в. Сьогодні майстерність наших конкурсанток оцінюватиме журі в складі ... 1 в. В підрахунку голосів допомагатиме лічильна комісія ... 2 в. Перший конкурс «Будьмо знайомі». Для виступу дівчинці відводиться дві хвилини. Кожна учасниця в оригінальній формі знайомить глядачів зі своїми вподобаннями, захопленнями. Під час проведення конкурсу враховується зовнішній вигляд учасниць, вміння себе поводити перед аудиторією, культура мовлення. 1 в. На початку змагань проведено жеребкування. Першою свій виступ розпочинає учасниця № 1 ... 2 в. Наступна учасниця ... 1 в. Запрошуємо на сцену ... 2 в. Своє представлення пропонує ... 1 в. Знайомимось з наступною учасницею ... 2 в. Змагання продовжує ... 1 в. Будьмо знайомі із ... 2 в. Завершує перший тур конкурсу ... 1 в. Членів журі просимо виставити оцінки за перший конкурс. 2 в. Розпочинала наші змагання ... її оцінки ... 1 в. Ми всі познайомилися з нашими учасницями. Можемо переходити до наступного конкурсу. 2 в. Всі дівчата люблять співати і мріють хоч раз в житті виступити на великій сцені. Завдання наших конкурсанток трохи ускладнено. Їм потрібно заспівати для ляльки та гостей, присутніх в цьому залі, колискову, яку співали дівчаткам мами і бабусі, коли вони були маленькими. Враховуються вокальні здібності, вміння передати зміст пісні. 1 в. В цьому конкурсі першою починає виступати учасниця ... 2 в. Нашу концертну програму продовжує ... 1 в. З великим задоволенням запрошуємо ... 2 в. Свої вокальні здібності демонструє... 1 в. Хвилюється перед своїм виступом ... Зустрічайте..... 2 в. Естафетна палочка переходить до ... 1 в. Передостанньою свої здібності показує .... 2 в. Завершує даний конкурс учасниця ..., яка розпочинала нашу конкурсну програму. 1 в. Ми прослухали чудові колискові у виконанні наших дівчаток. Просимо журі оцінити їхні таланти. Першою виступала учасниця ... 2 в. Кожна дитина любить слухати казки. Адже казка вчить хорошим вчинкам. 1 в. В казці завжди перемагають добрі сили. Вони вирізняються мудрістю, задушевністю українського народу. 2 в. Наші дівчатка до наступного конкурсу готувались вдома. Їм давалось завдання написати казку для своєї ляльки. 1 в. Першою свою казку читає учасниця ... 2 в. Слухаємо казку ... 1 в. Свої літературні здібності демонструє ... 2 в. Талант писати казки покаже ... 1 в. Яку цікаву казку склала ... ми зараз послухаємо. 2 в. Естафетна палочка в літературному конкурсі передається ... 1 в. Продовжує літературний конкурс ... 2 в. Останню казку читає ... 1 в. І знову слово за членами журі. Просимо вас оцінити літературні здібності наших дівчаток. Першою виступала ... 2 в. Наступний конкурс «Інтелектуальний». 1 в. Основне завдання педагогічного колективу гімназії виховувати високоосвічену, культурну, гармонійно розвинуту особистість. А тому система позашкільних заходів, які розроблені в гімназії, спрямовані на розвиток дитячих здібностей. Особлива увага приділяється інтелектуальному розвитку дитини. 2 в. Сьогоднішній конкурс не виняток. Мета наступного етапу змагань — перевірити знання дівчаток, як вони вивчили історію виникнення улюбленої ляльки. Бліц-турнір проводить ... 1 в. Для підведення підсумків бліц-турніру надаємо слово журі 2 в. Наші учасниці готуються до танцювального конкурсу, а ми слухаємо пісню у виконанні лауреата гімназійного конкурсу «Шкільний олімп» ... 1 в. Дякуємо. І запрошуємо всіх присутніх на міні-бал. 2 в. Як ви здогадалися наступний конкурс — танцювальний. І відкриває його ... 1 в. Свою танцювальну композицію пропонує ... 2 в. Танцювальні здібності демонструє ... 1 в. Учасниця ... пропонує сучасний танок. 2 в. Зустрічайте чарівну ... 1 в. Я сподіваюсь, що вам подобається наш бал, а продовжує його ... 2 в. Танець у виконанні ..., напевне, запам'ятається вам своєю оригінальністю. 1 в. Завершує танцювальну програму ... 2 в. І знову підбиваємо підсумки чергового етапу конкурсу. Першою виступала ... її оцінки. 1 в. Півстоліття назад виникла індустрія дитячих товарів із символікою Барбі. 2 в. Сумочки і годинники, кросівки і піжами, купальники і наклейки, з яких на нас дивиться улюблена красуня, що приносить доходи виробникам. 1 в. Барбі — це таємна мрія кожної дівчини, в один чудовий день перевтілитись в дорослу красу¬ню. 2 в. Заключний етап нашого конкурсу «Одягни ляльку». За 10 хвилин із тканини потрібно пошити костюм. Враховується оригінальність, якість пошиття. 1 в. Дівчата розпочинають змагання, а ми насолоджуємось виступом переможця конкурсу «Шкільний олімп» ... 2 в. Конкурсантки завершили змагання. Запрошуємо їх на сцену. Журі просимо оцінити останній конкурс ... 1 в. Лічильна комісія підраховує бали. А ми зустрічаємо лауреата гімназійного конкурсу «Шкільний олімп» ... 2 в. Для вручення нагород до слова запрошуємо голову журі ... 1 в. Дякуємо за увагу. Свято провели ... Кошова В. // Позакласний час.- 2006. - №9-10
|