Субота, 04.05.2024, 06:31

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:06:31


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Календар новин
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1428
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Реклама
Головна » 2013 » Квітень » 3 » Перелік білетів для проведення атестації з української літератури в усній формі
20:30
Перелік білетів для проведення атестації з української літератури в усній формі
Додаток 2 до листа  Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 08. 02. 2013 р. № 1/9-92

Українська література 9 клас

Білет № 1


1. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської  драматургії.

2. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки». Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

Білет № 2


1. Визначте засоби творення комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма».

2. Розкрийте роль митця і мистецтва за поемою Лесі Українки «Давня казка».

Білет № 3


1. Розкрийте багатство і жанрове розмаїття українського фольклору.

2. Охарактеризуйте поему Тараса Шевченка «Сон» як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

Білет № 4

1. Назвіть найвидатніших представників українського бароко та визначте основні риси цього літературного стилю.

2. Визначте жанр та особливості сюжету твору Марка Вовчка «Максим Гримач».

                                                                                           Білет № 5

1. Охарактеризуйте Біблію як духовну й літературну пам’ятку. Назвіть відомі вам переклади Біблії українською мовою.

2. Прочитайте напам’ять та проаналізуйте поезію Володимира Сосюри «Любіть Україну».


Білет № 6

1. Назвіть основні риси українських народних балад та визначте їхні провідні мотиви.

2. Визначіть жанрову своєрідність та ідейно-тематичну спрямованість роману Івана Багряного «Тигролови».


Білет № 7


1. Охарактеризуйте ліричні твори Григорія Сковороди.

2. Розкажіть про Тараса Шевченка – художника.

Білет № 8


1. Визначте жанрові особливості поеми І.Котляревського «Енеїда».

2. Охарактеризуйте мотиви і образи творів Василя Герасим’юка.


Білет № 9


1. Проаналізуйте роль пісень у п’єсі І.Котляревського «Наталка Полтавка».

2. Розкрийте біблійні мотиви поезії Т.Шевченка «Ісаія. Глава 35».

Білет № 10


1. Розкрийте особливості художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому Заповіті.

2. Охарактеризуйте образи-символи поеми Тараса Шевченка «Кавказ». Прочитайте напам’ять уривок із поеми.


Білет № 11


1. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів).

2. Розкажіть про особливості зображення у творчості Т.Шевченка долі жінки (на прикладі прочитаних творів).


Білет № 12


1. Розкажіть про українське весілля як оригінальне словесно-музичне дійство. Назвіть основних її учасників.

2. Визначте основні сюжетні лінії поеми Тараса Шевченка «Гайдамаки».


Білет № 13


1. Розкажіть про пісенну творчість Марусі Чурай.

2. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Мені однаково, чи буду…». Висловіть власні міркування щодо цього тексту.


Білет № 14


1. Визначте причини появи в українській літературі  полемічних творів та назвіть її основні риси.

2. Визначте мотиви ранньої творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок з вірша «Думи мої, думи мої…».


Білет № 15


1. Охарактеризуйте образ Енея за поемою І.Котляревського «Енеїда».

2. Розкажіть про творчість письменників рідного краю (на вибір учня).


Білет № 16


1. Визначте, які моральні цінності оспівано в українських родинно-побутових піснях.

2. Розкрийте основні мотиви послання Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненарожденним…». Прочитайте напам’ять уривок із твору.


Білет № 17


1. Назвіть художні особливості оповідання «Про Прохора-чорноризця…».

2. З’ясуйте проблематику поеми Лесі Українки «Давня казка».


Білет № 18


1. Розкрийте значення алегоричних образів байок Г.Сковороди.

2. Визначте жанрові, сюжетні та композиційні особливості роману П.Куліша «Чорна рада».


Білет № 19


1. Визначте основну ідею «Слова про Ігорів похід» і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі.

2. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка «Садок вишневий коло хати…».


Білет № 20


1. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди.

2. Дайте характеристику образів Якима Сомка та Івана Брюховецького за романом П.Куліша «Чорна рада».


Білет № 21


1. Охарактеризуйте «Слова про Ігорів похід» як зразок героїчного епосу українського народу.

2. Охарактеризуйте творчість Тараса Шевченка періоду «Трьох літ». Прочитайте напам’ять поезію «Заповіт».


Білет № 22


1. Визначте, яку роль в історії, культурі та духовності українського народу відіграв Києво-Печерський патерик

2. Визначте риси романтизму. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір).


Білет № 23


1. Визначте основні риси українських соціально-побутових пісень.

2. Розкрийте ідейно-тематичну спрямованість твору Миколи Гоголя «Вечір проти Івана Купала».


 

Переглядів: 1046 | Додав: genamir | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2024