Кабінет літературного краєзнавства Володарської ЗОШ №2 -
Середа, 07.12.2016, 11:32

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:11:32


Останні надходження
[22.06.2016]
24 СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКИ, ЯКИХ ВАРТО ПРОЧИТАТИ (0)
[19.06.2016]
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» (0)
[01.12.2015]
Відповіді до завдань ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
[01.12.2015]
Завдання для проведення ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
Календар новин
«  Листопад 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1298
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Реклама
Головна » 2011 » Листопад » 1 » Способи ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11 класах у 2011-2012 н.р
21:56
Способи ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11 класах у 2011-2012 н.р
    Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 686-р «Про деякі питання завершення 2011/2012 навчального року у зв'язку з проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу», відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.07.2011 р. № 1/9-556 «Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році» навчальні заняття в 11-х класах завершуються 3 травня 2012 року.
   МОН у листі рекомендує внести зміни в календарно-тематичний план з навчального предмета, а також врахувати під час складання розкладу навчальних занять. Пропонуємо можливі способи ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури.  
1. Оптимізація навчання можлива шляхом об'єднання вивчення окремих тем. Наприклад, на уроці української літератури можна прочитати учням твір «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника як текстовий матеріал для аудіювання. Після чого треба провести тестування і зарахувати результати аудіювання як за роботу на уроці літератури, так і за вид мовленнєвої діяльності на уроці української мови.
2. Реалізація міжпредметних зв'язків через бінарні уроки:
– читання мовчки - новела «Залізний острів» О. Гончара;
– контрольний твір - твір з української літератури (роздум);
– усний переказ - перегляд фільму (художнього чи документального) або прослуховування лекції вчителя про життєвий шлях письменника.
3. Об'єднання різних форм контролю одним видом мовленнєвої
діяльності:
– контрольний диктант - контрольна робота з теми у формі диктанту.
4. Вибірковий аналіз художніх творів:
– композиційний аналіз новели «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника;
– пообразний аналіз новели «За мить щастя»;
– повний ідейно-художній аналіз роману у віршах «Маруся Чурай» Л. Костенко;
- обмін враженнями від почутої (прочитаної) поезії та ін.
5. Визначення пріоритетних тем з огляду на проблематику, естетичність чи належність до програми ЗНО:
- короткий аналіз творів поетів-шістдесятників: «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...» М. Вінграновського і «Балада про соняшник» І. Драча на одному уроці;
- оглядове вивчення творчості О. Турянського й В. Шевчука.
6. Самостійне опрацювання окремих (нескладних) тем з обов'язковим контролем набутих знань:
робота з матеріалами Інтернет-ресурсів («Два кольори» Д. Павличка);
- підготовка коротких повідомлень за матеріалами мережі Інтернет.
7. Складання діалогів за визначеною ситуацією як вид мовленнєвої діяльності на уроках літератури і в позаурочний час.


Переглядів: 507 | Додав: genamir | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2016