Обираємо здоровий спосіб життя - Години спілкування - Класним керівникам - Каталог статей - Кабінет літературного краєзнавства Володарської ЗОШ №2
Четвер, 08.12.2016, 03:14

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Години спілкування [24]
Бесіди [38]
Методичні матеріали [17]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:03:14


Останні надходження
[22.06.2016]
24 СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКИ, ЯКИХ ВАРТО ПРОЧИТАТИ (0)
[19.06.2016]
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» (0)
[01.12.2015]
Відповіді до завдань ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
[01.12.2015]
Завдання для проведення ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1299
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Класним керівникам » Години спілкування

Обираємо здоровий спосіб життя
Розробка уроку для 7 класу з основ здоров'я з елементами тренінгу

Розробила вчитель
Дев’яткіна Т.В., ЗНЗ №3

Тема „ Обираємо здоровий спосіб життя ”.
Мета: формувати в учнів поняття про здоровий спосіб життя, сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров'я; вміння працювати в групах, оцінювати інформацію; виховувати почуття відповідальності за збереження здоров'я. Обладнання: папір формату А2, клейкі папірці, кольорові фломастери, маркери чорного кольору, м’яка іграшка.
Хід заняття.
Для проведення тренінгу з класу потрібно забрати зайві парти, стільці розставити по колу. Тема заняття записана на дошці.
Повідомлення теми і мети тренінгу:
Найцінніше для людини,
Для дорослого й дитини –
Це здоров'я, знає кожен.
Ми його поліпшить можем,
Мусим добре берегти,
Бо як згубиш – не знайти.
Що є найдорожчим у цьому світі? Що потрібно кожній людині - сьогодні, завтра, завжди?! Без чого немає сенсу в житті? Що ми не цінуємо, маючи його, та жалкуємо, коли загубимо? Відповідь одна – здоров’я. Ми не звикли приділяти увагу собі на належному рівні. Ми не зважаємо на тривожні симптоми й відкладаємо до останнього візит до лікаря.
Стан здоров'я населення України викликає серйозне занепокоєння. Майже 90% дітей та підлітків мають певні відхилення, понад 50% студентів та призовників мають незадовільну фізичну підготовку. Щороку зростає кількість молодих людей, що вживають наркотики. На сьогоднішньому занятті ми спробуємо дати відповідь на наступні запитання: що таке здоров'я? Яка користь від здорового способу життя? Як його зберегти?
Знайомство. Для ефективного співробітництва ми спочатку познайомимось. Назвіть своє ім’я, і скажіть, яким казковим або мультиплікаційним героєм ви могли б себе уявити? Чому?
Очікування. А що ви чекаєте від нашої сьогоднішньої зустрічі?
Очікування учасників записуються на клейких папірцях у вигляді хмаринок, котрі на плакаті закривають зображення сонця.
Основна частина.
1)Вступне повторення. Гра «Асоціації»-прямокутник до терміну «здоров'я» (синоніми, антоніми, прикметники, дієслова)
2) Рольова гра. Підготовлені волонтери розігрують сценку про невдаху- лісоруба.
ПРИТЧА ПРО НЕВДАХУ-ЛІСОРУБА
Йде чоловік лісом і зустрічає знайомого, який старанно пиляє дерево тупою пилкою.
-Що ти робиш?
-Хіба не бачиш? Дерево пиляю.
-У тебе ж пилка затупилася. Чому б тобі не зробити перерву і заточити її?
-Ти що?! Немає часу. Треба скоріше дерево спиляти.
Запитання для обговорення:
1.Чи варто цьому чоловікові тратити час, щоб заточити пилку?
2.Чи допоможе це швидше спиляти дерево?
3. Чи варто людям витрачати час на здоровий спосіб життя?
Підсумуйте!
Той, хто веде здоровий спосіб життя, робить вигідну інвестицію у своє майбутнє. Він витрачає час на фізичні вправи, приготування корисних страв, розбудову стосунків тощо. Але завдяки цьому виконує більший обсяг роботи за коротший час і отримує додатковий “прибуток”- міцне здоров’я, хороший настрій, вірних друзів,відчуття повноти життя та успіх.
3) Робота в групах. А тепер давайте спробуємо створити „модель” здорової людини. Для цього об’єднаємось у групи за кольором обраних вами жетонів. У кожної групи є фломастери, папір, скотч. Вам потрібно за допомогою підручних засобів зобразити, якою має бути здорова людина. Це можуть бути малюнки, схеми, записи, котрі потрібно буде пояснити. На роботу відводиться 15 хвилин.
Поки учні працюють, звучить музика.
4)Обговорення і захист „моделей здоров'я”.
5) – А зараз подаруйте свою „модель” сусідній групі. Будь-яку хорошу річ дуже легко зіпсувати. Карієс нищить чудову усмішку, образа вбиває хороший настрій. Завдання груп полягає в тому, щоб маркерами чорного кольору зіпсувати „модель здорової людини”, створену вашими друзями, використовуючи знання про хвороби, шкідливі звички, різні несприятливі чи небезпечні чинники. На цю роботу вам відводиться 5 хвилин.
6) “Презентація” зіпсованих моделей. Обговорення:
- Які почуття у вас виникли, коли команда однодумців створювала модель здоров'я?
- А що ви відчули, коли інша команда псувала створене вами?
- Що кожен з нас може та повинен зробити для збереження і зміцнення власного здоров'я?
7)Створення „квітки” умов для підтримання здорового способу життя.
- На пелюстках квітки записані умови, необхідні для підтримання здорового способу життя:
• Висока рухова активність без примусу.
• Збалансоване харчування.
• Сприятливий психологічний клімат в сім’ї, школі, суспільстві.
• Творча активність.
• Повноцінне сімейне життя.
• Високоморальне ставлення до довкілля, людей, самих себе.
• Відмова від шкідливих звичок (куріння, вживання алкоголю, наркотиків).
Виберіть серед них найважливіші. Чи легко це зробити? Чому?
Оскільки кожна з цих умов є необхідною, всі вони рівноцінні, тож давайте розмістимо їх по колу у вигляді квітки.

Підведення підсумків заняття.
Якось бога запитали, що його дивує в людях. І бог відповів…
Людям набридає дитинство, вони поспішають подорослішати, а потім мріють стати знову дітьми…
Люди втрачають здоров’я, заробляючи гроші, а потім утрачають гроші, відновлюючи здоров’я…
Люди так багато думають про майбутнє, що забувають про сьогодення настільки, що не живуть ні в сьогоденні, ні в майбутньому…
Одже, давайте обирати здоровий спосіб життя і берегти своє здоров’я.
- Кожен з нас сьогодні щось зрозумів, чомусь навчився, чимось зацікавився. Давайте спробуємо висловити свою думку про заняття, звертаючись до цієї іграшки- Чи справдились ваші очікування щодо нашої сьогоднішньої зустрічі? Якщо так, зніміть з плаката хмарку, де ви записували свої очікування. Якщо зовсім не справдились, лишіть її на місці, а якщо справдились частково, прикріпіть свій листочок на краю плаката.
Прощання.
- На малюнку з’явилося усміхнене сонечко. Щоб сонячно і радісно стало у кожного в душі, давайте візьмемося за руки і побажаємо своєму сусіду щось хороше.
Категорія: Години спілкування | Додав: genamir (23.08.2012)
Переглядів: 6047 | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2016