Завдання з відповідями ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2010-2011 н.р.) 7-11 класи - Конкурси. Олімпіади - Вчителям-філологам - Каталог статей - Кабінет літературного краєзнавства Володарської ЗОШ №2
П`ятниця, 09.12.2016, 16:37

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Українська мова [0]
Українська література [0]
Розробки уроків [14]
Презентації [3]
Уроки [28]
Презентації до уроків [0]
Вечори [19]
Методичні матеріали [59]
Планування [18]
Конкурси. Олімпіади [21]
Частини мови [18]
Синтаксис [10]
Лексика [2]
Розвиток зв’язного мовлення [13]
Види контролю [0]
Читання мовчки [7]
Аудіювання [6]
Тести [7]
Діалог [1]
Правопис [4]
Підсумкові контрольні роботи [1]
9 клас [22]
10 клас [14]
11 клас [18]
Фонетика [7]
5 клас [0]
6 клас [0]
7 клас [0]
8 клас [0]
Диктанти [1]
Контрольні роботи [4]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:16:37


Останні надходження
[22.06.2016]
24 СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКИ, ЯКИХ ВАРТО ПРОЧИТАТИ (0)
[19.06.2016]
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» (0)
[01.12.2015]
Відповіді до завдань ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
[01.12.2015]
Завдання для проведення ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1300
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Вчителям-філологам » Конкурси. Олімпіади

Завдання з відповідями ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2010-2011 н.р.) 7-11 класи
Завдання
Категорія: Конкурси. Олімпіади | Додав: genamir (15.10.2011)
Переглядів: 28500 | Коментарі: 16 | Рейтинг: 2.7/92
Всього коментарів: 161 2 »
16  
Помогите пожайлуста с олимпиадой по укр.мове и литературе

15  
олімпіада 1 етапу з вови і літератури 7 клас

14  
олімпіада 7 клас мова і література(шкільна олімпіада)(1 етап)

13  
Наведіть прикладвикористання нарадної драми під час свят зимового та весняного циклів

12  
Наведіть приклад використання народної драми під час свят зимового та весняного циклів

11  
завдання 2 етапу всеукраїнської оліпміади з української мови 8 класс

10  
Визначити межі речень, поставити, де потрібно, розділові знаки. Дібрати синоніми до слів: пильний, спокійний, тривожний.

9  
2. Визначити межі речень, поставити, де потрібно, розділові знаки. Дібрати синоніми до слів: пильний, спокійний, тривожний.

Уміння пізнавати внутрішній світ людини повністю залежить від пильної спостережливості адже чимало людей які заходять до кабінету особи що обіймає високу посаду взагалі не звертають уваги на інтер’єр а інші скептично ставляться до обставленої зі смаком кімнати вважаючи що таким чином людина намагається показати лише значення своєї посади а інтер’єр не відтворює вчинків та моральних якостей та чи насправді це так невже те що в кімнаті обставленій зі смаком дорогими меблями відчувається рука професіонального дизайнера означає що пізнати душевний світ людини неможливо невже картина написана видатним художником свідчить лише про достаток її власника адже ця картина може розповісти чимало про почуття й переживання не тільки художника а й особи що її купила можливо для її власника цінна не сума котру він за неї заплатив а історія цього витвору мистецтва інколи навіть маленька статуетка така непомітна на перший погляд може в повній мірі розповісти про думку й почуття людини розкрити глибоко прихований але такий великий і світлий як у кожного світ душі чи то спокійний чи то тривожний.

3. Від поданих іменників утворити форму орудного відмінка однини.

Молодь, ртуть, галузь, молодість, радість, лють, подорож, туш, матір, вість.

4. Зробити синтаксичний розбір речення, указавши частини мови.

Пошарпані грозами, подзьобані осколками снарядів, думають свою безконечну думу почорнілі цегляні стіни, лупиться під палаючим сонцем старенький, вимитий дощами дах, задумливо шепочуть над школою статні осокори.

5. Підібрати до поданих фразеологізмів синоніми.

Опустити руки
Спалити мости за собою
Не спускати з нього ока
Хоч на край світу
Собаку з’їсти
Українська література

1. Дати відповіді на запитання.
- Що таке народна драма? Наведіть приклади використання народної драми під час свят зимового та весняного циклів.
- Зі скількох дощечок текстів складається «Велесова книга»? назвіть основні її теми.
- З’ясуйте поняття: біблія, псалом, притча, сентенція.
- Чому думки з «Повчання дітям» Володимира Мономаха актуальні й сьогодні?
- Доведіть, що поразка руської дружини на чолі з князем Ігорем стала нещастям для всієї Руської землі.

2. Записати відомі крилаті вислови, у яких називаються імена.
3. Записати афоризми зі збірки «Бджола».
4. Написати твір «Мої роздуми над жіночою долею» ( за поемою «Слово о полку Ігоревім»)

8  
від поданих іменників утворити форму орудного відмінка однини:молодь, ртуть, галузь, молодість, радість, лють, подорож ,туш, матір, вість.

7  
Дяка, genamir! Як добре, що мені не довелось шукати окремі відповіді! :)

1-10 11-16
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2016