Календарно-тематичне планування. Українська література 6 клас - Планування - Вчителям-філологам - Каталог статей - Кабінет літературного краєзнавства Володарської ЗОШ №2
П`ятниця, 09.12.2016, 16:37

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Українська мова [0]
Українська література [0]
Розробки уроків [14]
Презентації [3]
Уроки [28]
Презентації до уроків [0]
Вечори [19]
Методичні матеріали [59]
Планування [18]
Конкурси. Олімпіади [21]
Частини мови [18]
Синтаксис [10]
Лексика [2]
Розвиток зв’язного мовлення [13]
Види контролю [0]
Читання мовчки [7]
Аудіювання [6]
Тести [7]
Діалог [1]
Правопис [4]
Підсумкові контрольні роботи [1]
9 клас [22]
10 клас [14]
11 клас [18]
Фонетика [7]
5 клас [0]
6 клас [0]
7 клас [0]
8 клас [0]
Диктанти [1]
Контрольні роботи [4]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:16:37


Останні надходження
[22.06.2016]
24 СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКИ, ЯКИХ ВАРТО ПРОЧИТАТИ (0)
[19.06.2016]
Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» (0)
[01.12.2015]
Відповіді до завдань ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
[01.12.2015]
Завдання для проведення ІІ етапу ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1300
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Вчителям-філологам » Планування

Календарно-тематичне планування. Українська література 6 клас


Українська література 6 клас
1. Вступ. Книжка в житті людини. Книги в Київській Русі. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору
Загадково прекрасна і славна давнина України
2. Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди. ТЛ: народна пісня
3. Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні), «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, купайло» (купальські), «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) — на вибір
4. Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка»
5. Веснянки: «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець». ТЛ: повтори (рефрен), анафора
6. Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових, їхні лексичні особливості. ТЛ: колискова
7. Позакласне читання №1. Фольклорне свято. Загадково прекрасна і славна давнина України
8. УРЗМ №1. Твір-розповідь «Пісня — душа народу»
9. Контрольна робота №1 (тести)
10. Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави. ТЛ: пісня-гімн
11. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею. «Молитва» О. Кониського. «На долині туман» В. Діденка — пісня, що стала народною
12. Стрілецькі пісні. «Ой у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького і Г. Труха, «Гей, видно село» Б. Лепкого. Патріотичні мотиви, героїчний, стверджувальний пафос пісень
13. Література рідного краю №1
Авторські пісні, що стали народними
14-15. Микола Вороний. Коротко про письменника. «Євшан-зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності. ТЛ: ліро-епічний твір, поема
16. Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка» («Тече вода в синє море...»). ТЛ: ліричний твір, строфа
17. Історична основа поеми «Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору, зображення в ньому історичного минулого
18. «Тарасова ніч». Образ народного співця. Специфіка ліричних та ліро-епічних творів
19. Виразне читання №1. Декламування напам'ять поезій Т. Шевченка
20. РЗМ №2. Контрольна робота №2 (розгорнута відповідь на запитання)
Я і світ
21. Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Мрії», «Як дитиною, бувало...». Неповторний світ дитинства в цих поезіях. Образ мужньої, сильної духом дівчини
22. «Тиша морська». Життєрадісний погляд дівчини на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява
23. Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федько-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками
24. Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. ТЛ: епічний твір, головний герой, другорядні герої
25-26. Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань». Твір про красу і незахищеність людської душі. Вміння прощати і вірити в добро. Образ Павлика — душевно красивого і щедрого хлопчика
27. УРЗМ №3. Усний твір-роздум про роль краси в житті людей (на основі складеного плану)
28. РЗМ №4. Контрольна робота № 3 (письмовий твір-роздум). «Яка краса врятує світ? (Про красу зовнішню і красу людської душі)»
29. Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного Інтиму», «Забула внучка в баби черевички»
Настрої і почуття, висвітлені в поезіях
30. Виразне читання №2. Виразне й усвідомлене читання віршів
31. Позакласне читання №2. Твори сучасних українських письменників про дітей
32. Повторення й узагальнення вивченого у І семестрі. Семестрове оцінювання
33. Олександр Довженко — видатний український кінорежисер і письменник. Світ дитинства в «Зачарованій Десні». Опис вражень малого Сашка
34. ВЧ № 3 Художнє читання епізодів твору
35. РЗМ № 5 Докладний письмовий переказ ключових епізодів твору
36. Ліна Костенко. Розповідь про письменницю. «Дощ полив», «Пісенька про космічного гостя». Уявне, фантастичне, реальне
37. «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Умовна вигадана ситуація. Образ дівчини Анни
38. Євген Гуцало. «Олень Август». Ідея неординарного, власного погляду на світ. Образ незвичайного хлопчика Жені, його вміння фантазувати, уявляти
39. Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього
40. Ігор Калинець. «Писанки». Відчуття, навіяні великодньою поезією
41. «Дивосвіт» (фрагменти). «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою». Своєрідність форми його поезії
42. Емма Андієвська. Казки-притчі. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору
43. Контрольна робота (відповіді на запитання)
Пригоди і романтика
44. Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти)
45-46. Пригодницький захоплюючий сюжет твору, мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі
47. Аналіз поведінки героїв, їхніх вчинків. Характеристика улюбленого героя
48. Віктор Близнець. Коротко про митця. «Звук павутинки»
49. Неповторний світ дитинства – старт у майбутнє доросле життя. Дивовижність і краса світу, вміння відкрити його для себе. Образ допитливого і здібного хлопчика Льоньки, його мрії й фантазії
50. Значення у творі образу вченого Адама, його трагічні історії
51-52. Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі, незвичайні події в повісті
53. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків-головних героїв
54. РЗМ № 6 Характеристика персонажів твору
55. РЗМ № 7 Контрольна робота (твір)
Гумористичні твори
56. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців
57-58. Леонід Глібов. «Щука», «Муха і бджола», «Жаба і віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок
59. Степан Руданський. Коротко про письменника. «Пан та Іван в дорозі», «Козак і король», «Запорожці у короля»
60. Степан Васильченко. Турбота письменника про дітей. «Свекор». Атмосфера в українській родині – світ добра, любові, взаємодопомоги
61. Степан Олійник «Ля-ля-ля», «Чудо в черевику». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість творів
62-63. Павло Глазовий. «Тарас Бульба в Києві», «Найважча роль», «Заморські гості». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок
64. ВЧ № 4 Декламування напам’ять байок та гуморесок
65. РЗМ № 8 Складання гуморески, усмішки
66. УПЧ Українські письменники-гумористи
67. Контрольна робота (тести або відповіді на питання)
68. ЛРК № 2 Ознайомлення із творчістю письменників-земляків
69. Повторення та узагальнення вивченого протягом року
70. ПЧ № 4 Обмін враженнями про твори, прочитані самостійно протягом року. Рекомендована література для читання влітку
Категорія: Планування | Додав: genamir (03.02.2011)
Переглядів: 14428 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.0/4
Всього коментарів: 1
1  
28. РЗМ №4. Контрольна робота № 3 (письмовий твір-роздум). «Яка краса врятує світ? (Про красу зовнішню і красу людської душі)»

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2016