Четвер, 25.04.2024, 13:17

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Українська мова [0]
Українська література [0]
Розробки уроків [14]
Презентації [3]
Уроки [28]
Презентації до уроків [0]
Вечори [19]
Методичні матеріали [60]
Планування [18]
Конкурси. Олімпіади [24]
Частини мови [18]
Синтаксис [10]
Лексика [2]
Розвиток зв’язного мовлення [13]
Види контролю [0]
Читання мовчки [7]
Аудіювання [6]
Тести [7]
Діалог [1]
Правопис [4]
Підсумкові контрольні роботи [1]
9 клас [22]
10 клас [14]
11 клас [18]
Фонетика [7]
5 клас [0]
6 клас [0]
7 клас [0]
8 клас [0]
Диктанти [1]
Контрольні роботи [4]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:13:17


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1428
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Вчителям-філологам » Методичні матеріали

Орієнтовне положення про методичні об'єднання вчителів і вихователів
Діяльність МО здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу відповідно до програми розвитку школи

1. Загальні положення
1.1. Методичне об'єднання (далі МО) є структурним підрозділом науково-методичної служби школи.
1.2. МО створюється при наявності не менше трьох учителів, які викладають один навчальний предмет. Можливе створення циклових предметних МО гуманітарного та природничо-наукового профілю.
1.3. Керівництво роботою МО здійснює голова, а в його відсутність - секретар МО.
1.4. Загальний контроль роботи МО здійснює заступник директора з навчально-виховної роботи, який курирує предмет чи цикл предметів.

2. Основні задачі
2.1. Методична діяльність із предмета.
2.2. Конкретне переломлення загальнодидактичних, загальнопедагогічних, психологічних положень стосовно конкретного курсу, розділу, теми, уроку чи виховного сприйняття.

3. Зміст і основні напрями діяльності
3.1. Проводить проблемний аналіз результатів освітнього процесу.
3.2. Вносить пропозиції зі зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення, з коректування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів.
3.3. Проводить первісну експертизу істотних змін, внесених викладачами в навчальні програми, що забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
3.4. Вносить пропозиції з організації та змісту атестації педагогів.
3.5. Вносить пропозиції з організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів.
3.6. Приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організує їх розробку й освоєння.

3.7. Розробляє методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці та відпочинку.
3.8. Організує роботу методичних семінарів для малодосвідчених учителів-початківців.
3.9. Взаємодіє з іншими МО.

4. Методичні об'єднання займаються:
4.1. Розробкою та експертизою концепції нових навчальних курсів (як обов'язкових, так і додаткових, відповідних навчальних програм, освітніх технологій і методик).
4.2. Інтеграцією нових навчальних програм у цілісний навчальний план школи.
4.3. Обговоренням, резензуванням, опонуванням різних матеріалів, підготовлених МО.
4.4. Аналізом ходу й результатів інноваційної діяльності.
4.5. Прогнозуванням змін потреб у науково-методичному забезпеченні роботи зі свого профілю.
4.6. Проведенням проблемного аналізу результатів нововведень, що безпосередньо ініцюються МО.
4.7. Організацією та корекцією стратегічних документів школи в межах своєї компетенції.
4.8. Керівництвом дослідницької роботи учнів.
4.9. Внесенням пропозицій з поліпшення методичної роботи школи, діяльності методичної ради.
4.10. Організацією різних творчих конкурсів, декад, предметних тижнів.
4.11. Організацією роботи зі створення, збагачення банків даних про перспективні нововведення й інноваційні ідеї в межах своєї компетенції та за своїм профілем.
4.12. Установленням і розвитком творчих зв'язків і контактів з аналогічними підрозділами в інших школах, з підрозділами вищих навчальних закладів і науково-дослідних інститутів, дослідниками в інтересах удосконалювання своєї роботи.
4.13. Розробкою методичного інструментарію для встановлення ефективності здійснених нововведень, результатів досліджень.

У своїй роботі методичні об'єднання підзвітні педагогічній раді.

Методичні об'єднання мають право:
4.14. Висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу у школі.
4.15. Звертатися за консультаціями з проблеми навчання й навчальної діяльності учнів до заступників директора з НМР, УВР.
4.16. Порушувати питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності.
4.17. Готувати свої пропозиції про преміювання атестованих учителів.
4.18. Порушувати питання про публікацію матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об'єднання.
4.19. Рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи.

Положення про методичне об'єднання вчителів

Категорія: Методичні матеріали | Додав: genamir (19.03.2011)
Переглядів: 1693 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2024