П`ятниця, 21.07.2017, 15:45

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Наш Антон [1]
нарис
Іванова Р.П. [1]
Кожна зустріч - диво відкриття
Лариса Мокринська: «Іду до дітей з радістю» [1]
Уляна Остапчук: Математика і діти - це кредо, що вже не змінити [1]
Портрет сучасника [47]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:15:45


Останні надходження
[03.01.2017]
Чому ми так говоримо (0)
[03.01.2017]
Від піктограми до української абетки (0)
[03.01.2017]
Вправи з ключем (0)
[03.01.2017]
Календарне планування на 2015-2016 н.р (Журнал "Бібліотечка "Дивослова"") (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1333
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Портрет сучасника » Портрет сучасника

Шлях до успіху

         Н. А. Кропивка працює учителем словесності у Володарській загальноосвітній школі І - III ступенів № 1 з 1989 року. Наталія Андріївна - творчий учитель. Вона постійно шукає найефективніші форми роботи на уроці, працює над розвитком пізнавальних інтересів і здібностей учнів. Її уроки завжди змістовні, цікаві, чітко і логічно побудовані, насичені проблемно-пізнавальними завданнями, елементами самостійної творчості дітей. Школярі, яких навчає Н. А. Кропивка, як правило, знають матеріал, грамотні, мають сформовані мовленнєві уміння й навички, необхідні для активної суспільної діяльності. 
     Наталія Андріївна не дає своїм вихованцям знань у готовому вигляді. Їхнє навчання є дослідницькою роботою. Система запитань і вправ будується так, що школярі мають змогу разом з педагогом відкривати таємниці лінгвістики. Завдання творчого характеру, лінгвістичні ігри та тести, проблемні питання та пошукова робота, укладення програми «Джерела гармонійної краси» сприяють розвитку інтелектуальних здібностей дітей, викликають інтерес до мовних якостей, прищеплюють любов до рідного слова, допомагають зрозуміти й відчути його красу та естетичну цінність. 
    Вчителька вважає, що головне завдання уроків української мови - навчити дітей змістовно, логічно, чітко висловлюва-ти думки, виробити навички грамотного письма, тому що помилкам краще запобігти, ніж працювати над їх виправленням. Готуючись до уроку, добирає такий матеріал, такі види вправ, які б зацікавили, викликали бажання виконати їх, давали б змогу осмислено засвоїти нову інформацію і водночас запам'ятати орфограми. Активно впроваджує інтегровані уроки, різновидом яких є уроки словесності, що об'єднують два предмети - мову і літературу. Ці уроки покликані відродити кращі традиції української лінгводидактики. 
    Кожна зустріч з учнями, які хочуть стати філологами, мовознавцями, журналістами, потребує від учителя глибоких знань, ерудиції, творчості. Самій Наталії Андріївні до вподоби обрана професія. Вона закохана у слово. Вивчення навчального матеріалу відбувається на кращих зразках поетичних і прозових творів. 
Великі можливості для розвитку здібностей учнів мають творчі роботи різного характеру. Старшокласники з інтересом пишуть твори-мініатюри, поезії, сценки, діалоги і монологи.
    Учителька дбає про тематичне спрямування учнівської творчості. Учасники літературного клубу «Паростки» друкують свої поезії у районній газеті «Голос Володарщини», у альманасі юних поетів Володарського краю. Звучать твори молодих літераторів на уроках та позакласних заходах. Серед них - Евеліна Романовська, Тетяна Трохимчук, Марія Самелюк, Тетяна Онопрієнко, Анна Акулініна, Вікторія Цовбун, Юлія Любарець, Станіслав Смертенюк. 
    Учні Наталії Андріївни неодноразово були переможцями районних олімпіад юних філологів. Не став винятком і 2007 рік. Семикласники Евеліна Романовська і Євгеній Кохан вибороли призові місця на районній олімпіаді з української мови та літератури. Учні, з якими працює Н. А. Кропивка як класний керівник - активні, розумні, добре виховані. 
   Наталія Андріївна багато уваги приділяє інтерактивним методам і прийомам навчання і виховання. Вона постійно працює над удосконаленням своєї майстерності. Уроки добра, поваги до родинних традицій і свят, до рідної землі і рідного слова, до батька й матері є тим невичерпним джерелом для виховання у дітей людяності, чуйності і уміння співпереживати. 
    Години класного керівника, інтелектуальні ігри, походи, екскурсії - це далеко не весь перелік роботи класного керівника Н. А. Кропивки. Вона постійно в творчому пошуку і зростанні. 
Захоплення предметом, висока духовність, чітка громадянська позиція - ось головні грані особистості цієї вчительки. Наталія Андріївна бере активну участь у роботі районних методичних об'єднань, обласних семінарів, виступає з доповідями перед колегами. Людина сумлінна, працьовита, творча. У 2002 році стала переможцем районного конкурсу «Учитель року» в номінації «Українська мова і література», а в 2007 році стала лауреатом обласного конкурсу у номінації «Класний керівник 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
       Н. АВРАМЧУК, 
     заступник директора з навчально-виховної роботи 
     Голос Володарщини, 5 січня, 2008 року
Категорія: Портрет сучасника | Додав: genamir (18.07.2010)
Переглядів: 876 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2017