Середа, 23.10.2019, 16:33

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Шевченківські дні [1]
Випускні вечори [22]
Новорічні свята [8]
Весняні свята [7]
Голодомор [4]
Чорнобиль [2]
Рідна мова [20]
Жіноче свято [10]
До Дня Перемоги [2]
1 квітня [4]
Державні свята [14]
Афганістан [3]
До Дня захисту дітей [3]
Природознавчі сценарії [10]
Козацькі свята [5]
Бібліотечні уроки [2]
Різне [14]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:16:33


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1400
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Сценарії » Різне

Країна майстерності

(Звучать дитячі пісні. Команди займають місця біля своїх емблем де вказано: назва команди, організація, яка відрядила команду на змагання. На столах для журі — табличка «Суддівська колегія»),

(Виходить Саморобко і Дівчинка).
Саморобко.
Що так тут сьогодні людно,
Гул моторів всюди чутно,
Може Карлсон прилетів
Стільки шуму натворив?
Дівчинка.
Ні, мабуть, це та хатинка
Разом з Бабою Ягою,
Не на ту пішла стежинку
Й тупотить отут ногою.
Саморобко.
Ну а може хтось з кувшина
Випустив самого Джина,
От він тут гримить і стука
Буде нам тепер наука.
Дівчинка.
Та вже годі кепкувати,
Треба свято починати
Саморобко.
Тут сьогодні всі ті руки,
Що не хочуть знати скуки —
Свято техніки й науки,
Для молодших школярів.
Дівчинка.
Свято юних і умілих,
Винахідливих й завзятих.
Трішечки про них розкажем
Всі їх чудеса покажем.
(Виходить Майстер і Допитливик).
Майстер.
Є у мене друг один,
Допитливиком звати
Все на світі хоче він
Зрозуміти й знати.
Всіх розпитує, дивак,
Ідучи до школи:
Що? Чому? Навіщо? Як?
Де? Коли? Відколи?
Допитливик.
Чому на світі все цікаво ?
Я, наприклад, хочу знати,
Як вирощується кава,
Як додати, як відняти?
Як влаштовані мотори,
Як же так летить літак ?
Як народжуються гори,
Де проводить зиму рак?
Що таке одна година,
Чом ведмідь зимою спить?
Як придумати машину,
Щоб могла усе робить?
Ще я хочу запитати,
Нащо світить світлячок?
Як же облизня спіймати,
Мотузком чи на гачок?
Як веселку взяти в руки?
Чом лисиця вся руда?
Як піймать чарівну щуку?
Де тече жива вода ?
(Майстер і Допитливик покидають сцену).
Саморобко.
Ви завзяті, працьовиті,
Навіть трішки гордовиті.
Ніч старалися, не спали —
Всі моделі будували.
Дівчинка.
Глянь, літак, неначе птах,
В синю вись стрілою
Так летить, що просто жах!
Манить за собою.
Саморобко.
Ось кораблик, хоч малий,
Та проте з мотором,
Попливе за сто морів
Тільки трішки згодом.
Ведучий. А зараз компетентне і справедливе журі ознайомиться з вашими роботами. А ви, юні мрійники й фантазери, до серйозної справи — вирішення творчих завдань.
(Діти розходяться по вказаних лабораторіях
вирішувати творчі завдання).
Запитання.
1. Чим відрізняється гелікоптер від літака?
2. Коли дроти на стовпах натягнуті більше: взимку чи влітку?
3. Скільки на землі океанів?
4. Чому вночі холодніше, ніж удень?
• • •
1. Як гелікоптери допомагають людям?
2. Які автомобілі виготовляються в Україні?
3. Які ви знаєте морські професії?
4. Чому після ночі наступає день?
• • •
1. Яких відомих космонавтів ви знаєте?
2. Які види палива використовуються для автотранспорту?
3. На чому можна пересуватися під водою?
4. Назвіть кольори веселки?
• • •
1. Хто є першим українським космонавтом?
2. Які складові частини автомобіля?
3. Для чого потрібен акваланг?
4. Які три стани речовини ви знаєте?
• • •
1. Назвіть складові частини літака?
2. Назвіть прізвища відомих авіаконструкторів.
3. Який океан найбільший, без берегів, без води,
2. Які засоби пересування використовувались у

1. Який перший літальний апарат придумала людина?
2. Що означає слово «автомобіль»?
3. Які сучасні судна ви знаєте?
4. Що небезпечніше: грім чи блискавка?
• • •
1. Які літальні апарати ви знаєте?
2. Які ви знаєте автомобілі?
3. Якому кораблю не страшні криги Північного Льодовитого океану?
4. Чи може гріти шуба?
• • •
1. Чим відрізняється літак від планера?
2. Які засоби безпеки є в сучасних автомобілях?
3. Для чого кораблю потрібен якір?
4. Де сніг тане швидше: в місті чи в лісі?
• • •
1. З яких основних частин складається планер?
2. Для чого автомобілю амортизатори?
3. Що таке маяк?
4. Які освітлювальні прилади ви знаєте?
• • •
1. Назвіть прізвище конструктора космічних кораблів, який народився на Житомирщині?
2. Які вантажі перевозяться в автоцистернах?
3. В яких містах України будують кораблі?
4. За допомогою чого можна пускати «сонячні зайчики»?

(Діти підходять до столів із допомогою учителя роблять поробки )
I. Варіант
1. Динамічна іграшка «Мавпа».
2. Іграшка на конусі «Сова».
3. Контурна модель літака.
II. Варіант
1. Динамічна іграшка «Клоун».
2. Іграшка на конусі «Мавпочка».
3. Контурна модель ракети.

(Після виконання творчих завдань учасникам свята пропонується розважальна програма «Казкова мозаїка»).

Сценарій розважальної програми для учасників свята «Казкова мозаїка»
 ( Зала прикрашена повітряними кульками, паперовими квітами та метеликами. Лунає музика. Виходить Знатуся). Знатуся. 
Добрий день, мої малята,
Любі хлопчики й дівчата.
Відгадайте, як я звуся ?
Молодці, авжеж Знатуся.
Букви, цифри і слова
Тай розумна ж голова.
Все на світі мушу знати
І малятам розказати.
Будем разом з вами гратись,
Веселитись, забавлятись.
Поїзд рушив, нам пора —
До роботи дітвора.
Допоможуть нам у грі:
Бім-Бі-Бом і Трі-Лі-Лі. Бім-Бі-Бом.
Добрий день, я — Бім-Бі-Бом,
Відкриваю перший том. Трі-Лі-Лі.
Всім привіт, я — Трі-Лі-Лі,
Відкриваю томик три. Знатуся.
Де ж поділи другий том?
Трі-Лі-Лі і Бім-Бі-Бом? Бім-Бі-Бом.
Ось він! Буде мій! Трі-Лі-Лі.
Дай сюди, сюди мерщій! (Тягнуть, вириваючи один в одного).
Знатуся.
Годі, годі сперечатись,
Треба гру розпочинати. (Опустивши голови, клоуни листають книги).
Знатуся. Сьогодні ми проводимо цікаву гру «Казкова мозаїка», а допомагати мені будуть — Бім-Бі-Бом та Трі-Лі-Лі.
Як ви вже зрозуміли мова піде про казки, отож граючись ви зможете згадати знайомих героїв казок, мультиків та пісеньок.
Тепер запитання до всіх глядачів. За правильну відповідь учасник отримає фішку. Хто набере
найбільшу кількість фішок, стає членом команди, яка буде брати участь у грі.

1. Назвіть авторів казок: «Спляча Красуня», «Гуси-лебеді», «Кіт у чоботях», «Червона Шапочка», «Пепі-довгапанчоха».
2. Загадки.
Що росте вверх коренем ?(Бурулька)
Є шапка, та немає голови, Є нога та без черевика ?(Гриб)
Червоне коромисло Через ріку повисло ? (Веселка)
За плечима я сиджу,
Шкільні речі сторожу:
І кишені, і замки,
Незвичайні ми сумки. (Ранець)
Під яким кущем заєць ховається в дощ?
(Під мокрим)
Хто говорить усіма мовами.(Луна)
Чорний Іван, дерев'яний кафтан, Де носом проведе, там клітку кладе.(Ручка, олівець)
Він на вулиці щораз
Оком блимає на нас.
— Зупинися! Підожди!
Терпеливо стійно! А тепер, будь ласка, йди
Впевнено й спокійно.(Світлофор)
Дім по вулиці біжить,
Дім підошвами шуршить.
Не втрачає ні хвилинки
Підбігає до зупинки,
Всіх бажаючих бере
Куди треба їх везе. (КОЛІСНИЙ транспорт)
З виду схожий на літак,
Не такий вже і простак —
У кабіні є пілот.
Добре я літаю
Хоч мотора і не маю.
(Планер)
В кулачок його зажму і на кнопочку нажму,
Світлячок, мій світлячок
Дай промінчиків пучок. (Ліхтарик)
Корабель-велешень
Не по морю пливе.
Корабель-велетень
По землі йде.
Поле пройде —
Врожай збере.
(Комбайн)
Знатуся. А зараз за кількістю фішок ми сформуємо дві команди. Ваше завдання — вибрати капітана і дати назву своїй команді.

Конкурс І.
• У якому мультику звичайне полювання було замінене на більш безпечне?
(«Канікули в Простоквашино»)
• Хто з казкових героїв отримав у подарунок час¬тину свого тіла?
(Ослик Іа)
• Назва якого мультика звучить як погроза?
(«Ну, постривай!»)
• В якій казці палац був побудований із крижаних фігур?
(«Снігова Королева»)
Конкурс II. Яких відомих казкових героїв характеризують ці предмети?
• Кришталеві черевички.
(Попелюшка)
• Блакитне волосся.
(Мальвіна)
• Довгий дерев'яний ніс.
(Буратіно)
• Лійка, яка була головним убором.
(Дроворуб)
• Повітряна кулька, яка згодом перетворилася на шматочок тканини.
(П'ятачок)
• Кошик із пиріжками.
(Червона Шапочка)

Конкурс III.
Зазвичай герої йдуть поряд, вони допома-н одному в скрутних ситуаціях.
Доповніть героїв-друзів.
1. Вінні-Пух і (П'ятачок); Крокодил Гена і (Че-бурашка); Кіт Матроскін і (собака Шарик); Бу¬ратіно і (Мальвіна); Шерлок Холмс і (доктор Ват-сон); Чіп і (Дейл).

Конкурс IV.
А тепер конкурс «Чарівна сімка».
Назвіть:
• Сьомий місяць року.
• Сьому букву алфавіту.
• 7x7 =
• Сьому ноту октави.
(Липень)
(Е)
(49)
(Сі)
• Кольори райдуги. (Команди називають по черзі кольори)
• Прислів'я, де вживається цифра «7». (Наприклад: у сімох няньок діти без носа; сім раз відмір, один — відріж)

Конкурс V.
Всі ви знаєте, що таке пантоміма. Наш конкурс називається «Впізнайте героя». Покажіть:
• кота, який смачно поснідав;
• роздратоване порося; радісного кролика; хитру лисицю; мураху-трударя; черепаху, яка гріється на сонечку.

Конкурс VI.
А тепер, капітани, уявіть себе на королівському троні. Тому що, наш конкурс називається «Як би я був королем...» та «Як би я була царівна...».
Завдання — вам потрібно видати три накази, які змінили б ситуацію в королівстві на краще.
Конкурс VII. Впізнай казку
(Команда показує казку способом пантоміми, щоб її відгадали глядачі).
Знатуся. Час підвести підсумки розважальної гри, Слово надається журі.
(Після проведення розважальної програми учасники запрошуються до зали для нагородження переможців свята «Країна майстерності»).

                                                                Пантус Н. // Позакласний час.- 2006. - №9-10

Категорія: Різне | Додав: genamir (05.08.2010)
Переглядів: 1939 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2019