П`ятниця, 29.03.2024, 01:11

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Шевченківські дні [1]
Випускні вечори [22]
Новорічні свята [8]
Весняні свята [7]
Голодомор [4]
Чорнобиль [2]
Рідна мова [20]
Жіноче свято [10]
До Дня Перемоги [2]
1 квітня [4]
Державні свята [14]
Афганістан [3]
До Дня захисту дітей [3]
Природознавчі сценарії [10]
Козацькі свята [5]
Бібліотечні уроки [2]
Різне [14]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:01:11


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1428
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Сценарії » 1 квітня

ШКІЛЬНА СМІХОПАНОРАМА
На сцену вибігають хлопчик і дівчинка, розмахуючи портфелями, сідають на край сцени, розламують шоколад і починають їсти.

(Звучить 1-й куплет і приспів пісні на мотив «Детство...» ).
Поруч школа,
Є куди спішить,
Стежка швидко
До дверей біжить.
Не встиг награтись,
Роки як вода,
Вже випускник я -
Закінчилась гра.
А я хотів би, так хотів би знов
В дитинство глянуть
І пограти в лов,
Альонку смикнуть
За одну косу,
Зробить у класі злітну полосу.
1-й ведучий.
Шкільне життя — не шоколад,
І щоб воно ішло на лад,
Нам треба більше жартувати,
Невдачі гумором долати.
2-й ведучий.
Сьогодні буде торба сміху,
Вам, любі гості, на утіху.
Всім пропонує «Вінегрет»
Шкільний веселий ко-ло-верт.
1-й ведучий.
Але постійте. В класі тиша,
Невже наш слайд погризли миші?
2-й ведучий.
Ну, а це що за дива,
1-й ведучий.
Почекаємо давай! (Вбігають бабки).
Бабки.
Хух! Встигли! Перший ролик наш!
Приготувалися!
Займаємо вихідну позицію! І... раз...
(Співають на мотив пісні «Зима»).
Ми бабки-молодушки,
Смішинки в нас подружки.
Жувать ми їх готові
І класти під подушки.
Ще знаєм анекдоти,
Лікуєм від нудоти.
Як треба - зачаруєм,
Усмішку подаруєм.
Льодовик у серцях
Хай розмерзнеться,
Сміх і радість до нас
Хай повернеться.
Водограєм нехай гумор лине,
Веселиться нехай вся країна.
1-а бабуся.
Все, що є
Й чого не маємо,
У макітрі розтираємо.
2-а бабуся.
Що було і не було,
У макітрі щоб гуло.
3-я бабуся.
Трохи сміху, трохи сліз.
Анекдот щоб теж уліз!
4-а бабуся.
Щоб смішним запахло духом,
Треба добре слухать вухом.
1-а бабуся.
Жартівливий дух летить,
Як же нам його зловить? Ловімо!
(Звучить мелодія пісні «Голубой вагон»).
1-й ведучий. Ось і посмішка...
2-й ведучий. Одна, дві, три, безліч...
1-й ведучий. А це, значить - хороший настрі сьогодні і завтра.
2-й ведучий. Вставання на праву ногу,
1-й ведучий. Встигання на перший урок, приємні несподіванки на перерві.
2-й ведучий. Потаємні мрії про зникнення з останнього уроку.
1-й ведучий. Солодкий есемесний зв'язок попр заборони вчителів, довгождані зустрічі і розет; вання,
1-й ведучий. Щоденні незабутні пригоди л( дарів та зівак.
Ведучі (разом). А без цього всього?
1-й ведучий. Не буде сміху
2-й ведучий. Не буде й здоров'я.
2-й ведучий.
Тож «Сміхопанорама» уже в ефірі,
Всідайтеся зручніше, глядачі наші милі!
1-й ведучий.
Перед вами - «Шкільний вінегрет»,
Чистить краще, ніж «Бленд-а-мед»!
2-й ведучий.
Ролик 2. Приготувалися! Що це? Вибач: технічна затримка.
1-й ведучий. Тоді, рекламна пауза. (Звучить програш мелодії «Ульібки» ).
Дитячу кусючість,
Хлопчачу деручість,
Чаклунську сміючість
Дасть вам паста бленд-а-мед.
Нею можна замазать зіпсовану парту,
Слід від взуття на шпалері,
Оббиті м'ячем двері.
(Учень 1-го класу тягне портфель і звучить пісня «Топ, топ, топає малюк» ).
Топ, топ, топає малюк,
Книжка випадає в нього з рук.
Топ, топ, пізно відступать,
Прийдеться штани тут протирать.
Тож бреде одна його нога,
Добре, що дали хоч пирога.
(Табличка «Продовжується набір до 1-го класу» ).
Бабуся. Дозвольте ввійти.
Директор. Будь ласка. Ми завжди раді гостям. Сідайте!
Бабуся. Та... та, я краще постою. Тут таке пи¬тання. У школу я прийшла записатися. Побачила сьогодні оголошення і довго мучилася, чи прий¬муть...
Директор. А років вам скільки?
Бабуся. Та от 6 десяточків і ще 6. У норму вкладаюся.
Директор. А медична довідка у вас є? Бабуся. А як же, ціла енциклопедія, тут все є: і сколіоз, і склероз, і невроз. До того ще ж не ба¬чу, не чую, картавлю, шепеляю, хроплю.
Директор. Так, що ж мені з вами робити. Для 1-го класу у вас діагноз не підходить. Можливо, вас відразу у 9-й?
Бабуся. Хіба ж я знаю. У мене є програма мінімум і програма максимум. По мінімуму я хо¬чу нарешті зрозуміти, що таке «го-лі-мий», бо ко¬ли я діду таке сказала, то він мені ліки виписав, сказав, що з головою у мене не лади. У якому класі у вас таке проходять? Туди й посадіть.
Директор. Складне питання ви мені задали. Без підготовки і не відповіси.
Бабуся. От тобі й на. Значить, дід правий. Ка¬зав - не ходи і не мороч людям голову. А як же це так, моя онучка знає, а я ні. Все одно хочу до¬биватися. Повинна ж я розуміти, чого вона хоче. Каже - хочу «блін» молока. Я ж швиденько ко¬рову видоїла, спекла млинців і до неї, а вона ве¬редує, каже сама їж ті млинці. Ще й відсталою назвала. Отже, я вирішила: звідси не піду, поки шкільну біословогеографію не опаную. Отак і сто¬ятиму, як укопана, з місця не зрушу!
Директор. А може, почнемо з вашої програми максимум? Що там у вас? Бабуся. Круїз по Європі.
Директор. А ми в чому вам можем допомогти?
Бабуся. 1. Англійську вивчить за три ночі.
2. Потрапити до Інтернету, щоб показав, на якому світі живеться краще, бо дід каже, що ско¬ро кінець цього світу буде.
3. Записатися в гурток «Умілі руки» і навчити¬ся робити жабки-стрибунці, манікюри-семицвітики, шпаргалки-дрібунці, щоб бути сучасною, як моя Наталочка.
Директор. Так, програма ваша супер, але для її реалізації потрібні індивідуальні заняття, а це не зашкодить вашому здоров'ю?
Бабуся. Ні-ні, я згодна, коли почнемо?
Директор. Залишайтесь сьогодні, тільки дове¬деться трохи зачекати. До дзвоника ще декілька хвилин.
Директор. Проходьте до класу і готуйтесь до уроку.
1-й ведучий. Почекаємо, поки соні зберуться на перший урок.
(Програш мелодії пісні «Несе Галя воду» ).
Рекламна пауза. Купуйте щоденник універсальний
-Матимете ефект колосальний.
Тут є 1001 дрібниця,
Може в будь-який момент пригодиться.
Мавпа, панда і футбольна команда,
Заморська кухня і від «Саламандри» туфлі,
Косметика кльова і сукня нова.
А до того його можна в машині попрати,
При потребі з нього легко літаки пускати,
І воланчиком бити по цілі влучно.
(На мотив пісні «Несе Галя воду»).
Купіть цей щоденник,
Він же не порветься,
Плакати за двійки
Вам не доведеться.
Будь-яку пораду
Знайдете постійно,
Буде дублікатом
Він для вас надійним.
2-й ведучий. Особливо це стане в пригоді, коли день починається з математики.
1-й ведучий.
Ролик 3.
Математика - мука,
Недоступна наука.
(Звучить пісня «Червона рута» ).
Я не буду тебе
Більше смикать за коси,
Дай задачку списать
І цього буде досить.
Я рівняння і сам
Розв'язав би без муки,
Тільки ти посміхнись
— І розвіється скука.
Складні задачі
Не вирішують ледачі,
Формул стільки не можем
Заучить, повір.
Ні на що ми не здатні,
Голова вже квадратна
І нема до сприймання вже сил.
1-й учень. А завтра... завтра знову контрольна. Знайшовся мудрець Піфагор, понапридумував те¬орем, а тепер через них домашній арешт.
2-й учень. А ти не знаєш, як цього позбутися. У братика є святкові штани?
1-й учень. Ну й що!
2-й учень. Розріж їх акуратно на трикутники. І швидко доведеш рівність.
1-а учениця. Що за шум, гам-тарарам, невже карантин оголосили?
2-а учениця. Який карантин! Ось читай: «Шкільний вінегрет».
1-а учениця. Це як розуміти?
2-а учениця. Дуже просто. Буряки, огірки, ка¬пуста - і в голові пусто!
Подивись тільки на них. Як ти думаєш, про що вони зараз думають?
1-а учениця. Ясно про що, про їдальню, адже для чого більше в школу ходити, якщо не їсти. Сиджу на уроці і мрію: тістечка смачненькі, свіжесенькі, ще й жуйку на здачу треба купити, бо як же без неї пережовувати універсальну шкільну програму. Нудьга та й годі.
2-а учениця. Чого це нудьга, коли в кишені дрижить від нетерплячки телефон, а я, не зводя¬чи очей з учителя, б'ю рекорди по SМS-зв'язку, тобто закріплюю знання на практиці.
1-а учениця. Хочеш сказати, що формули пи¬шеш чи словникові слова?
2-а учениця. Така ти недалека, подруго, навіщо мені формули, коли я з Інтернету такі поради скачала, що пальчики оближеш.
1-а учениця. Знову новий салат, чи що?
2-а учениця. Тобі їда тільки на розум прихо¬дить, а я про талію французьку мрію.
1-а учениця. Що, знову шоу-маски, шоу-пляски, шоу-огляди. Коли ти вже на землю спустиш¬ся і за науку візьмешся?
2-а учениця. Нехай за неї ті беруться, до яких вона липне, а в мене на неї алергія.
1-а учениця. Алергія? Це ж як?
2-а учениця. А дуже просто: на математиці я плаваю, тому боюсь, що втону. На англійській мені здається, що мене продадуть за кордон, тому я її для профілактики не вчу.
1-а учениця. А на мову рідну в тебе теж алергія?
2-а учениця. Ще й яка, боюсь, що в тюрму ме¬не посадять, коли розберуть письмо.
1-а учениця. А я знаю, як тебе вилікувати. Відразу будь-яка алергія зникне. У мене є унікальний рецепт, власним досвідом перевірений. Зараз я тобі покажу, ще й продемонструю.
Била мене мати
Березовим прутом,
Бо я не хотіла
Вчитися наукам.
2-а учениця. Рятуйте! Ой лишенько! Я не замовляла такого масажу! (Звучить дзвоник).
(Рекламна пауза на тлі мелодії пісні «Виновата ли я...» ).
2-й ведучий.
Тільки сьогодні і тільки у нас
Купуйте шпаргалки просто клас,
В них таблиці і схеми по окремій темі,
Не болітиме голова,
Бо тут усі словникові слова.
(На мотив «Виновата ли я...»).
Ой, купіть, хоч одну,
Ой, купіть, хоч одну,
Буде легше знання здобувати. Хіба можна усе, що в програмі новій, Усвідомить, завчить, вчасно здати. 1-й ведучий.
Ролик 4.
Зовсім не чудова українська мова,
Ніколи дихнути -
Щодня тема нова.
4-й учень. Знову запізнюєшся, а у нас тема¬тична.
3-й учень. А мені байдуже. Все одно я нічого в цій мові не второпаю. Напишу, мабуть, листа міністру.
4-й учень. Не сміши курей, як же він його чи¬татиме, коли в тебе одна буква спати лягає, а дру¬га прокинутися не може. Щоб листа писати, тре¬ба форму знати, ти кліше вивчила?
3-й учень. Кліше, може, кльош?
4-й учень. Тобі кльош, а тут вже голова пухне від нових термінів.
(Звучить пісня на мотив «Каби не било зими» )
Якби в школі не було
Української мови,
Тута й тама абияк
Ми вели б розмови.
А так мучають у сні
Кляті орфограми
І у всіх уже отут
Нові ті програми.
Говоріння треба здать
І аудіювання.
Тематичну написать,
Щоб без підглядання.
А до того зазубрить
Винятки і схеми,
Ще й устигнуть довести
Роздуму проблеми.
Мабуть, прийдеться нам всі
Жуйку купувати,
Щоб підручники нові,
Хоч подолати.
Шпаргалки для нас на мові
Нічого не варті,
І без того так сутужно
Зовсім не до жартів.
1-й ведучий.
Щось тут наші репортери
Відійшли від теми,
Стали сум всім наганяти,
Час їх, мабуть, позвільняти.
2-й ведучий. Доведеться чаклувати нам.
1-й ведучий. А найкращий чарівник на «Вінег¬реті» - посмішка.
Чергові.
Розгрібаючи смітник, -
учнівську власність,
Ми віднайшли шедеври класні (Зачитують записки учнів).
Дай списати задачу -Куплю жуйку на здачу.
Шпаргалку не дам, даси гривню - продам.
Відстань від мене, дорости, бо ще зелений.
Я не вивчив слова, відпрошуся, скажу, що болить голова.
(Виконується пісня на мотив «Улибка»).
Посміхнись і буде все окей.
Сумувати більше нині не прийдеться,
Коли жарт помножиш на дотеп,
То про сум забути зовсім доведеться.
І тоді життя шкільне,
Стане суперчарівне
І не буде суму й жалю ні краплинки,
Нових хочеш сподівань -
В клас до ледарів заглянь,
Й не залишиться для суму ні хвилинки.
(Ведучі відбирають дітей і ведуть - звучать частівки).
Не в десятім государстві,
Не в заморському десь царстві,
А щодня отут у нас
Сміховинок повен клас.
У Максимчика язик
Лінуватися не звик,
З балачок уже розпух,
Що тепер хвата до вух.
Ух!
Від ласкавих, добрих слів
Рот у хлопців почорнів,
Щоб хоч трохи відбілити
«Ваніш» треба їм купити. Так, так, так!
Є у школі зоопарк.
Страшно випустить у парк,
Там їх за своїх признають,
В клітки миттю посаджають.
Як нам ледарів зібрати,
Не було б куди саджати.
Якби їх хто купував,
Бізнес наш би процвітав.
Во!
Не витримує вже стеля
Наших доблесних спортсменів,
На перерві, як в бою,
Силу міряють свою.
Треба спонсорів шукати,
Щоб нечупар нам покупати.
Хай придбають нам басейн,
І діла будуть окей!
Хай смішний наш «вінегрет»
Буде всім вам на десерт,
Все погане хай минеться.
Хай вам весело живеться!
Ведучі.
Хай веселий настрій буде:
В школі й вдома,
А шкільний наш коловерт
Відганяє втому.
(Звучить пісня на мотив «Вместе весело шагать» ).
Раз всміхніться, два всміхніться —
будуть усмішки,
Замигтять в очах дитячих
Різні пустощі,
Жарт до жарту, жарт до жарту -
Буде збірочка,
Крок за кроком виростає нова зірочка.
Сміх і радість хай живуть в рідні школі,
В рідній школі, в рідній школі.
З ним програми страшні супернові,
Супернові, супернові.
Посміхайтесь разом з нами -
Будьте щасливі,
Добрий погляд - нам підтримка -
Будьте ласкаві.
Хай в житті у вас усе гаразд складається,
Що задумане завжди у вас збувається.
Щоб усі завжди були у вас здорові,
У вас здорові, у вас здорові,
Сміх і радість хай живуть у вашім домі,
У вашім домі, у вашім домі.
Хай дощу в житті не буде - буде райдуга,
Ключик до сердець дитячих буде знайдений.
Хай слова ваші лягають діамантами -
Прославляють учні вас нехай талантами.

Категорія: 1 квітня | Додав: genamir (17.06.2010)
Переглядів: 21521 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 3.4/22
Всього коментарів: 2
2 Андріана  
0
Дуже класний сценарій.Ми робили по ньому виступ:))))

1 inna  
0
Дуже цікавий сценарій! Обов'язково використаю для свого класу!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2024