Четвер, 25.04.2024, 22:39

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Категорії розділу
Шевченківські дні [1]
Випускні вечори [22]
Новорічні свята [8]
Весняні свята [7]
Голодомор [4]
Чорнобиль [2]
Рідна мова [20]
Жіноче свято [10]
До Дня Перемоги [2]
1 квітня [4]
Державні свята [14]
Афганістан [3]
До Дня захисту дітей [3]
Природознавчі сценарії [10]
Козацькі свята [5]
Бібліотечні уроки [2]
Різне [14]
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:22:39


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1428
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » Статті » Сценарії » Жіноче свято

Подружки Барбі
Мета: формувати основи естетичної культури, правильне уявлення про смак і моду, потребу привносити естетику в поведінку, побут, відпочинок, уміння робити все навколо себе прекрасним.
Обладнання: святково прикрашений зал, кольорові кульки, квіти, напис «Подружки Барбі».

1 в. Увага ! Увага ! Наші мікрофони встановлені в актовому залі.
2 в. Розпочинаємо традиційний конкурс «Подружки Барбі».
(Звучать позивні). Вальс.
1 в. Наше свято-конкурс розпочав танцювальний колектив.
2 в. Доброго вам дня, шановні друзі!
1 в. Гарного, чудового настрою ми бажаємо всім, хто присутній в цьому залі.
1 в. У цей літній день у нашій гімназії традиційно проводиться конкурс «Подружки Барбі» для дівчат 5-6 класів. Знайомтесь з учасницями.
(Називають прізвище, ім'я дівчинки та в якому класі навчається. Учасниця виходить на сцену).
2 в. Побажаємо нашим конкурсанткам успіхів у змаганнях. Переможиця отримає корону «Подружки Барбі», її прізвище буде занесено до Книги «Шкільний олімп».
(Звучить музика. Виносять корону).
1 в. Жоден конкурс не проходить без поважного журі.
2 в. Сьогодні майстерність наших конкурсанток оцінюватиме журі в складі ...
1 в. В підрахунку голосів допомагатиме лічильна комісія ...
2 в. Перший конкурс «Будьмо знайомі». Для виступу дівчинці відводиться дві хвилини. Кожна учасниця в оригінальній формі знайомить глядачів зі своїми вподобаннями, захопленнями. Під час проведення конкурсу враховується зовнішній вигляд учасниць, вміння себе поводити перед аудиторією, культура мовлення.
1 в. На початку змагань проведено жеребкування. Першою свій виступ розпочинає учасниця № 1 ...
2 в. Наступна учасниця ...
1 в. Запрошуємо на сцену ...
2 в. Своє представлення пропонує ...
1 в. Знайомимось з наступною учасницею ...

2 в. Змагання продовжує ...
1 в. Будьмо знайомі із ...
2 в. Завершує перший тур конкурсу ...
1 в. Членів журі просимо виставити оцінки за перший конкурс.
2 в. Розпочинала наші змагання ... її оцінки ...
1 в. Ми всі познайомилися з нашими учасницями. Можемо переходити до наступного конкурсу.
2 в. Всі дівчата люблять співати і мріють хоч раз в житті виступити на великій сцені. Завдання наших конкурсанток трохи ускладнено. Їм потрібно заспівати для ляльки та гостей, присутніх в цьому залі, колискову, яку співали дівчаткам мами і бабусі, коли вони були маленькими. Враховуються вокальні здібності, вміння передати зміст пісні.
1 в. В цьому конкурсі першою починає виступати учасниця ...
2 в. Нашу концертну програму продовжує ...
1 в. З великим задоволенням запрошуємо ...
2 в. Свої вокальні здібності демонструє...
1 в. Хвилюється перед своїм виступом ... Зустрічайте.....
2 в. Естафетна палочка переходить до ...
1 в. Передостанньою свої здібності показує ....
2 в. Завершує даний конкурс учасниця ..., яка розпочинала нашу конкурсну програму.
1 в. Ми прослухали чудові колискові у виконанні наших дівчаток. Просимо журі оцінити їхні таланти. Першою виступала учасниця ...
2 в. Кожна дитина любить слухати казки. Адже казка вчить хорошим вчинкам.
1 в. В казці завжди перемагають добрі сили. Вони вирізняються мудрістю, задушевністю українського народу.
2 в. Наші дівчатка до наступного конкурсу готувались вдома. Їм давалось завдання написати казку для своєї ляльки.
1 в. Першою свою казку читає учасниця ...
2 в. Слухаємо казку ...
1 в. Свої літературні здібності демонструє ...
2 в. Талант писати казки покаже ...
1 в. Яку цікаву казку склала ... ми зараз послухаємо.
2 в. Естафетна палочка в літературному конкурсі передається ...
1 в. Продовжує літературний конкурс ...
2 в. Останню казку читає ...
1 в. І знову слово за членами журі. Просимо вас оцінити літературні здібності наших дівчаток. Першою виступала ...
2 в. Наступний конкурс «Інтелектуальний».
1 в. Основне завдання педагогічного колективу гімназії виховувати високоосвічену, культурну, гармонійно розвинуту особистість. А тому система позашкільних заходів, які розроблені в гімназії, спрямовані на розвиток дитячих здібностей. Особлива увага приділяється інтелектуальному розвитку дитини.
2 в. Сьогоднішній конкурс не виняток. Мета наступного етапу змагань — перевірити знання дівчаток, як вони вивчили історію виникнення улюбленої ляльки. Бліц-турнір проводить ...
1 в. Для підведення підсумків бліц-турніру надаємо слово журі
2 в. Наші учасниці готуються до танцювального конкурсу, а ми слухаємо пісню у виконанні лауреата гімназійного конкурсу «Шкільний олімп» ...
1 в. Дякуємо. І запрошуємо всіх присутніх на міні-бал.
2 в. Як ви здогадалися наступний конкурс — танцювальний. І відкриває його ...
1 в. Свою танцювальну композицію пропонує ...
2 в. Танцювальні здібності демонструє ...
1 в. Учасниця ... пропонує сучасний танок.
2 в. Зустрічайте чарівну ...
1 в. Я сподіваюсь, що вам подобається наш бал, а продовжує його ...
2 в. Танець у виконанні ..., напевне, запам'ятається вам своєю оригінальністю.
1 в. Завершує танцювальну програму ...
2 в. І знову підбиваємо підсумки чергового етапу конкурсу. Першою виступала ... її оцінки.
1 в. Півстоліття назад виникла індустрія дитячих товарів із символікою Барбі.
2 в. Сумочки і годинники, кросівки і піжами, купальники і наклейки, з яких на нас дивиться улюблена красуня, що приносить доходи виробникам.
1 в. Барбі — це таємна мрія кожної дівчини, в один чудовий день перевтілитись в дорослу красу¬ню.
2 в. Заключний етап нашого конкурсу «Одягни ляльку». За 10 хвилин із тканини потрібно пошити костюм. Враховується оригінальність, якість пошиття.
1 в. Дівчата розпочинають змагання, а ми насолоджуємось виступом переможця конкурсу «Шкільний олімп» ...
2 в. Конкурсантки завершили змагання. Запрошуємо їх на сцену. Журі просимо оцінити останній конкурс ...
1 в. Лічильна комісія підраховує бали. А ми зустрічаємо лауреата гімназійного конкурсу «Шкільний олімп» ...
2 в. Для вручення нагород до слова запрошуємо голову журі ...
1 в. Дякуємо за увагу. Свято провели ...

Кошова В. // Позакласний час.- 2006. - №9-10

Категорія: Жіноче свято | Додав: genamir (04.08.2010)
Переглядів: 2902 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2024