Четвер, 25.04.2024, 15:01

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:15:01


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Календар новин
«  Червень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1428
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » 2022 » Червень » 26

Все частіше викладачі використовують формативне (формувальне, формуюче) оцінювання, оскільки цей підхід дозволяє оцінити не результат, а процес навчання і зробити перехід до компетентісного навчання. Інструменти формативного оцінювання варто застосовувати зокрема наприкінці уроку, аби вчитель зрозумів, як діти засвоїли матеріал і в кого які прогалини. Далі детальніше про цифрові іструменти формативного оцінювання.

Переглядів: 445 | Додав: genamir | Дата: 26.06.2022 | Коментарі (0)

Мірошник Інна Олексіївна © 2024