П`ятниця, 29.03.2024, 10:54

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:10:54


Останні надходження
[23.11.2018]
Галина Литовченко «Через всесвіт путівцями» (0)
[23.11.2018]
Галина Литовченко "Дитячі розваги" (0)
[06.11.2018]
Галина Литовченко "Зібрані розсипи" (0)
[06.08.2018]
Оппоков Євген Володимирович. До 75-х роковин від дня страти (0)
Календар новин
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1428
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » 2018 » Вересень » 23 » Креолізовані тексти: нестандартний підхід до вивчення літератури
16:13
Креолізовані тексти: нестандартний підхід до вивчення літератури

Чи всі ваші учні з радістю читають програмові твори, а потім ще й детально аналізують їх? Чи, можливо, дехто з них скаржиться на те, що їм нецікаво та важко сприймати інформацію? Як з цим боротися? Змушувати читати чи просто ігнорувати цю ситуацію не можна, тим більше, що є безліч нестандартних способів зацікавити дітей! І один з них – використання на уроках літератури креолізованих текстів.

Переглядів: 897 | Додав: genamir | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2024