П`ятниця, 28.07.2017, 13:48

Кабінет літературного краєзнавства

Сайт Мірошник Інни Олексіївни

Головна
|RSS
Користувач
Гість Повідомлення:
Аватар
Група:
Гості
Час:13:48


Останні надходження
[03.01.2017]
Чому ми так говоримо (0)
[03.01.2017]
Від піктограми до української абетки (0)
[03.01.2017]
Вправи з ключем (0)
[03.01.2017]
Календарне планування на 2015-2016 н.р (Журнал "Бібліотечка "Дивослова"") (0)
Календар новин
«  Червень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1334
Рекомендуємо
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Реклама
Головна » 2011 » Червень » 27 » Методичні рекомендації щодо формування робочих навчальних планів закладів світи області на 2011/2012 н.р.
21:57
Методичні рекомендації щодо формування робочих навчальних планів закладів світи області на 2011/2012 н.р.
   Головне управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів надсилає методичні рекомендації щодо формування робочих навчальних планів, ефективного використання варіативної складової у 2011/2012 навчальному році.
    Робочі навчальні плани на 2011/2012 навчальний рік складаються відповідно листа МОНмолодьспорт України від 29.04.11 №1/9-324 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік».
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 №834 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня» Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їхнього підпорядкування і форм власності, та варіативну складову, в якій передбачено збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової, упровадження курсів за вибором, факультативів, індивідуальних та групових занять.
   Згідно з Концепцією профільного навчання в старшій школі у 8-9 класах здійснюється допрофільна підготовка з метою професійної орієнтації учнів, сприяння вибору ними напряму профільного навчання у старшій школі. Форми реалізації допрофільної підготовки: поглиблене вивчення окремих предметів на диференційованій основі; введення курсів за вибором; профільна орієнтація; інформаційна робота тощо. Допрофільна підготовка здійснюється також через факультативи, предметні гуртки, наукові товариства учнів, Малу академію наук України, предметні олімпіади, кабінети профорієнтації тощо.
   Рішення про розподіл годин варіативної складової, відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, приймає навчальний заклад, враховуючи профільне спрямування, регіональні особливості, кадрове забезпечення, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення, побажання учнів. Питання введення годин варіативної складової обговорюються на засіданні ради школи, педагогічної ради і затверджуються наказом по школі.
  При розподілі годин варіативної складової необхідно врахувати накази Міністерства освіти і науки України від 24.12.2007 № 1166, від 01.09.2009 № 806 та накази Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації від 12.02.2008 № 44 «Про використання навчально-методичної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах», від 15.04.2011 № 134 «Про затвердження Положення про навчальні програми».
Відповідно до зазначених документів у реалізації варіативної складової навчальних планів потрібно використовувати програми, навчальні та навчально-методичні посібники із спецкурсів і курсів за вибором, які мають гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України(МОН України). В організації гурткової та інших форм позакласної і позашкільної роботи ( факультативів, групових та індивідуальних занять) також можливе використання навчальних програми і навчально-методичних видань, схвалених науково-методичною радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
   Відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 03.06.08 №496, обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану закладу. Не підлягають обов’язковому оцінюванню навчальні досягнення учнів з факультативних, групових та індивідуальних занять, які фіксуються в окремому (спеціальному) журналі.
   Враховуючи вищесказане, при розподілі годин варіативної складової робочих навчальних планів, рекомендуємо:
1. Збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової здійснювати через упровадження поглибленого вивчення окремих предметів, спецкурсів, курсів за вибором, які забезпечені відповідними програмами з грифом МОН України.
2. Облік спецкурсів, курсів за вибором здійснювати на окремих сторінках класного журналу; при поглибленому вивченні предметів зазначені години заносити до класного журналу на сторінку відповідного предмета інваріантної складової.
3. Облік факультативних, групових та індивідуальних занять фіксувати в окремому (спеціальному) журналі.
Підготовлено кабінетом школознавства Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
Переглядів: 846 | Додав: genamir | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Мірошник Інна Олексіївна © 2017